  • Data: 2002-02-05 21:51:51
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:5mf06uktcp3bi2n8gvo2tqj1014b5r60q1@4ax.com...

    > na starych zasadach regulaminu moze tak ale na jakiej podstawie
    > sadzicie, ze jesli sie nie zgodzi na nowa TOiP to obowiazywac bedzie
    > stara ?

    Wojtku, obaszerną dyskusję przeprowadziłem na ten temat na pbb - właśnie czy
    obowiązuje nowa, czy stara TOiP.

    Sam nie jestem na 100% do tego przekonany, ale argumenty są mocne.

    Przeczytaj sobie wątek:

    Re: [inteligo] zmiana regulaminu / oprocentowania / TOiP

    Tam naprawdę jest to bardzo obszernie omówione...

    Ja naprawdę nie jestem co do tego przekonany... Zresztą poczytaj sam... To
    te długie posty po 10 kB. :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara