  • Data: 2003-04-28 05:49:50
    Temat: Re: Maksymalny okres potwierdzenia transakcji
    Od: "user" <...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beniowa" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:b8ep8g$b04$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik " Fro" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    a moj , transakcja ekarta mbanku...zakup druga polowa marca,
    w blokadach widoczne bylo od razu ale po 2 tygodniach zniknelo i zero
    sladu...
    niedawno dopiero pojawilo sie z data 15 kwietnia...
    moze po to sa w mbanku te przerwy....musza sie odnalesc.
    zreszta transakcja pojawila sie po tym jak dostalem maila z ze sklepu czy
    jestem zadowolony z zakupow... moze dopiero odpowiedz na tak obciaza karte
    hehe