  • Data: 2008-10-22 08:27:02
    Temat: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    news:gdmk4h$nrr$1@pippin.nask.net.pl...

    > Biorę tą kartę wyłącznie dlatego, że jest nisko oprocentowana jak na KK.
    > Jednocześnie mój obrót na KK zapewnia mi jej bezpłatność, więc wisi mi czy
    > to Classic, Gold czy Platinum. Tyle w temacie.

    Dodatkowa jej pozytywna cecha to wysoki możliwy limit. To z kolei argument,
    który u mnie przesądził o jej chęci jej wzięcia, choć teraz to raczej mam to
    już w dupie. Oprocentowanie 12% jest na tyle atrakcyjne, że pewnie nawet
    będę/bym się na niej zadłużał poza g-p.

    O ile tylko zacznie w końcu być wydawana, bo kto wie jak to się wszystko
    skończy.

    W moim przypadku mBank po otrzymaniu potwierdzonych kopii wyciagów kart
    przenoszonych stwierdził, że jednak niezbędne sa oryginały. Typowe
    przeciaganie sprawy i działanie pozorowane.

    Zamierzam chyba dziś na piśmie w centtrum finansowym odmówić pozostawienia
    im oryginałów - wymóg jest kuriozalny, bo oryginały papierowe mogłyby w
    ogóle nie istnieć, gdybym nie utrzymał w ING wyciągów papierowych.

    Jak fajnie umotywować taką odmowę? Jeśli skończy się to odmową przyznania
    karty nie przejmuje mnie to zbytnio.

    marekz