  • Data: 2008-10-22 17:13:06
    Temat: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebcio pisze:
    > A Ty uważasz że VP to karta prestiżowa ?? Dobre sobie. To są obecnie
    > karty dla średnio zamożnych ludzi, którym sprawia przyjemność wyjęcie
    > jej z portfela w Auchan. Gwarantuję Ci że 80% kasjerek nie zorientuje
    > się nawet cóż to za zajebiście prestiżowy gość stoi przed nią... To samo
    > dotyczy klientów w kolejce.

    Zdaje sobie sprawe, ze w PL malo kto sie zna na prestizowosci karty.

    > Biorę tą kartę wyłącznie dlatego, że jest nisko oprocentowana jak na
    > KK. Jednocześnie mój obrót na KK zapewnia mi jej bezpłatność, więc wisi
    > mi czy to Classic, Gold czy Platinum. Tyle w temacie. Jako klient mBanku
    > wyszedłem z założenia że właśnie w tym banku wolę mieć kartę. Jeden
    > bank, jeden system transakcyjny, jedno zmartwienie.

    Aquarius ma przez pierwszy rok oprocentowanie 9,9%, a co bedzie za rok
    to w obecnej sytuacji (kryzys) jest jedna wielka niewiadoma chyba dla
    kazdego (rownie dobrze, moze nie byc polowy bankow).

    > Kartą prestiżową jest karta, którą można otrzymać wyłącznie z
    > inicjatywy banku. Takimi kartami są World Signia, Infinite czy Centurion.

    To sa karty dla nielicznych. Normalni ludzie maja swoje granice
    prestizu, ktore wyznaczaja karty typo Gold, Platinum itp.

    --
    Mithos