eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Mała czarna" w mBankuRe: "Mała czarna" w mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "dl" <q...@n...cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Date: Wed, 22 Oct 2008 20:13:30 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <gdnqg9$d8f$1@news.onet.pl>
    References: <gdk51m$8bd$1@pippin.nask.net.pl> <gdl0a0$p9i$1@news.onet.pl>
    <gdmk4h$nrr$1@pippin.nask.net.pl> <gdmo3k$p35$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <s...@p...org> <gdmovm$q75$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <gdnnh0$25k$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.133.179.170
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1224699210 13583 78.133.179.170 (22 Oct 2008 18:13:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Oct 2008 18:13:30 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Sender: tRkTltLgmCrgenj/ryJUlQ==
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:458880
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gdnnh0$25k$1@news.onet.pl...

    > Na chwile obecna nie mialem lepszej obslugi w zadnym banku. Jest fajnie,
    > milo, brak kolejek w dodatku wreszcie wydaje mi sie ze mozna pewne rzeczy
    > ustalac poza standardowymi procedurami (moze mi sie tylko wydaje). W
    > dodatku wszystko za 0 PLN miesiecznie. Na chwile obecna jestem z AQ bardzo
    > zadowolony.

    Dobra, miałem nie marudzić na Multibank, ale: 11 września podpisałem umowę
    podwyższenia limitu KO w ramach konta. Pobrano prowizję - przez pomyłkę dwa
    razy. Dzień później "opiekunka" napisała w moim imieniu reklamację. Sprawa
    wydawała się oczywista - niestety kasa wróciła 17 października po
    interwencji i "wyrażeniu zdziwienia, że tyle to trwa". A pisemnej odpowiedzi
    z banku na reklamację (ba - jakiejkolwiek oprócz słów przez telefon) nie mam
    :)

    Obsługa w oddziale faktycznie super itp, no ale z tą prowizją i czasem
    rozpatrywania tak oczywistej sprawy to poważnie mnie zdziwili.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|
    http://danlis.com --> galeria Zdzisława Beksińskiego _//_|/_|/|>
    http://blizejdomen.pl --> ciekawostki ze świata domen \_______/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1