  • Data: 2008-10-24 22:37:26
    Temat: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > To trzeba bylo zostac prawnikiem i brac kase "za nic". Albo
    > dentysta. Albo innym "oszustem i zlodziejem".

    Tzn. nie zauwazyles ironii? To ja juz nie wiem.

    > Zarobki nauczycieli sa rozne z uwagi na to, ze istnieja nie tylko
    > szkoly publiczne. Poza tym nauczyciel w szkole pracuje ok. 20h
    > tygodniowo wiec w pozostalym czasie moze pracowac poza szkola, co tez
    > znaczna czesc nauczycieli czyni ze sporymi sucesami.

    I? Jak sie to ma do tego, ze w szkole publicznej moga byc dobrzy
    (i bardzo czesto sa, ja nie wiem do jakich szkol chodziles, ale ja
    mialem zasadniczo naprawde dobrych nauczycieli), zas w szkole
    niepublicznej moga byc slabi, ktorym sie nic nie chce (do czego
    przypuszczalnie prowokuje ich szkola - mialem przez dluzszy czas
    kontakt z uczniami takich szkol, to cokolwiek zdazylem zauwazyc).

    > Dla mnie czlowiek bogaty, to taki ktory juz nie musi pracowac i moze
    > sobie pozwolic na to na co chce (kwesti wzgledna bo jednymu starczy
    > Golf, a inny nie wytrzyma bez prywatnego samolotu - de gustibus).

    Prawie nikt nie musi pracowac, nie zauwazyles jeszcze ze mozna przez
    cale zycie nie pracowac i nie przymierac glodem? Jest duzo
    mozliwosci.

    Tak czy owak bogactwo i prestiz to sa dwie zupelnie rozne rzeczy,
    przynajmniej dla mnie.
    --
    Krzysztof Halasa