  • Data: 2008-10-31 09:40:06
    Temat: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:196o49l7iwie7.dlg@kojer.kojer...

    > Taki podają też tu:
    >
    > Terminy użyte w OWU Assistance Platinum oraz innych dokumentach
    > związanych z OWU Assistance Platinum oznaczają:
    > 1) Karta -- karta kredytowa Visa Platinum -- BIN 413182
    > główna i/lub dodatkowa wydawana przez Bank na podstawie
    > Umowy o korzystanie z karty;
    >
    > www.info.mbank.com.pl/download/ubezpieczenia/OWU/OWU
    _Assistance_Platinum_OST.pdf

    Super, że to znalazłeś. Czyli ten BIN jest własnością BRE Banku, spiskowa
    teoria chwilowo upadła i nie muszę przeprowadzać śledztwa co do BINu. :-)

    Teraz czekamy na ewentualne otwarcie mojego limitu, co poznam od razu po
    zrealizowanych balance transferach, no i na plastik. Być może rzeczywiście
    mBank zaczął wydawać te karty po prawie 60 dniach od premiery, choć
    niekoniecznie musi tak być. Wyglądało to w każdym razie fatalnie. Nie ma jak
    do tej pory wiarygodnego potwierdzenia, że ktoś ma w ręku działający plastik
    a chyba parę osób z grupy wnioski złożyło.

    marekz