  • Data: 2010-11-09 09:17:21
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki
    Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lis, 20:15, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:

> [...]
    ego-niezamoznego-c...

    > Idea niby fajna, ale efektem jej rozpowszechnienia byłoby powstanie
    > zwyczajnych slumsów i to na najlepszych gruntach w centrach wielkich
    > miast.

    Na WIlanowie, naprzeciwko pól golfowych, nad rzeczką, są Ogrody
    Działkowe (ul. Vogla). Kto tam nie byl, polecam wycieczke, pouczajace
    doswiadczenie. kto ma za daleko - mozna obejrzec z w googlu:
    hhttp://tiny.pl/hwck2

    Na tym terenie, w pieknej willowej okolicy, z miejska komuniakcja,
    stoja prawie wylacznie regularne domy mieszkalne. Duze, murowane,
    ocieplone, z tarasami, ogrodami, z mediami.
    Kilka lat temu (jeszcze przed boomem cenowym na mieszkania) mialam
    okazje kupic tam domek. Jeden z mniejszych i skromniejszych,
    aczkolwiek z kompletem mediow i ogrzewaniem i calkiem przyzwoita
    powierzchnia (na parterze salonik+ kuchnia+lazienka+jeszcze jedna
    malenka klitka-pokoik, na poddaszu duza sypialnia).
    Zabraklo mi odwagi ze wzgledu na jego "nie do konca" legalnosc i
    owczesne zapedy wladzy do odebrania ogrodow dzialkowych. Zaluje. Dzis
    juz bym go miala splaconego i nawet gdyby jutro mieli zabrac, to by
    sie zamortyzowal. Ogrody jak byly tak sa, domy (co do jednego
    nielegalne) jak staly tak stoja. Pieknie by sie tam mieszkalo...