  • Data: 2010-11-09 07:10:03
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki [CROSSPOST]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2010 22:30, Jan Werbinski pisze:

    > Crosspost wyraźnie widać w nagłówku. Dla każdego, kto umie czytać
    > oczywiście.

    Poinformowanie o crosspostowaniu to elementarna kultura - ale oczywiście
    dla ciebie to coś kompletnie obcego.

    Poza tym z uwagi na to, że ekrany nie są nieskończonej wielkości, wiele
    czytników rutynowo minimalizuje wyświetlanie nagłówków i sprowadza je do
    minimum - temat+nadawca.

    > Sposób opisany został w linku, więc nie masz racji.

    Mam rację - ty i autor nie znacie przepisów.

    > Broniłeś lokatorów niedawno.

    A jaki to ma związek?

    Namawiasz wraz z autorem artykułu do poważnego inwestowania w cudzą
    nieruchomość o w sumie dość niepewnym statusie. Bezmyślność.

    > Ten sam problem dotyczy domków.

    Nie, bo mają możliwość odbioru ścieków ze szczelnego szamba lub mają
    kanalizację i mają większe parcele i często całoroczną wodę z wodociągu.

    > A ja widziałem murowane domki na działce. Widocznie korzystali ze
    > śmigłowców.

    Albo nie zrobili porządnego lanego fundamentu.

    > No tak, ale wtedy można ten sposób zastosować do bardzo dużej działki,
    > działki rolniczej, pola uprawnego. Albo jak ktoś się uprze, to szambo
    > wybuduje.

    Mowa była o pracowniczych ogródkach działkowych i budowaniu bez pozwoleń.

    Kręcisz.

    > No to nie będzie wystawać.

    Wykazuję tylko ignorancję autora artykułu i przy okazji twoją.

    > Zamiast płacić z mojej kieszeni na mieszkania zastępcze wolałbym, żeby
    > osoby nie mające gdzie mieszkać radziły sobie inaczej.
    > Pozostali wybudują się w inny sposób.

    Slumsy bez żadnej kontroli są w dalszej perspektywie bardziej społecznie
    kosztowne niż mieszkania socjalne.