  • Data: 2010-05-06 12:21:50
    Temat: Re: Mały kredyt na działalność - gdzie?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1efj9k0qchsrw.5qlta49rjtin.dlg@40tude.net...

    > Niestety, pudło.

    Ale ja nie liczyłem Twoich faktycznych dochodów bo tego przy ryczałcie nie
    sposób policzyc(tak samo przy karcie podatkowej)Ja liczyłem tak jak niektóre
    banki.
    To ryczałt wiec dokładnych dochodów nie policzysz więc banki przyjeły pewne
    wskażniki procentowe

    > I zapomniałeś jeszcze o odliczeniu składki zdrowotnej (a to ponad drugie
    > tyle).
    > Pozatym w przypadku ryczałtu nie da się określić dochodu gdyż nic nie
    > wiemy
    > o kosztach.

    J.w
    Policzyłem, Twój dochód tak jak bym to normalnie liczył robiąc oferte dla
    klienta.
    I to co wyliczyłem jest jak najbardziej realne i kwota ok 40000zł na 60mcy
    jest mozliwa do uzyskania. A kwota może byc nawet większa kwota tylko przy
    dodatkowym zabezpieczeniu(poreczyciel)

    Krzysiek