  • Data: 2008-02-14 20:17:09
    Temat: Re: Mam Amexa i nie zawaham sie go użyć : )
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):
    > czy tylko Mille go u w Polsce wydaje? mam jakąś awersję do tego banku...

    Ja natomiast bardzo sobie ich chwale. Juz 3 razy zmienialem u nich karte
    (VC > MC > AmEx) w odstepach kilku miesiecznych i nikt nie robil problemow.

    Poza tym wszystko ma normalne procedury, a nie jakies komunistyczne ING
    czy PKO BP (aczkolwiek ich nowa KK Chinska jest bardzo ladna).

    No i jeszcze jedna kwestia - zlote karty sa beznadziejne... teraz mam 3
    i juz nie moge na nie patrzec. Pozamieniam je sobie na jakies kolorowe :)

    --
    Mithos