  • 1. Data: 2008-02-13 14:40:46
    Temat: Mam Amexa i nie zawaham sie go użyć :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jakoś tydzień temu przyszedł do mnie millenniumowy amex.
    Karta jak karta, na razie po wykonaniu paru transakcji mogę powiedzieć,
    że nieautoryzowane są tylko transakcje w osiedlowym "spożywczaku".
    I widać też, że kasjerki nie przywykły do kart bez autoryzacji. :)

    KJ

  • 2. Data: 2008-02-13 16:35:54
    Temat: Re: Mam Amexa i nie zawaham sie go użyć :)
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Bardzo mnie dziwi, że osiedlowe w ogóle ten wynalazek akceptują, no chyba, że coś
    posuwasz.
    Oczywiście nie od tyłu ;-)
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-02-13 17:20:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > nieautoryzowane są tylko transakcje w osiedlowym "spożywczaku".
    > I widać też, że kasjerki nie przywykły do kart bez autoryzacji. :)

    Na stacjach benzynowych za kazdym razem autoryzuje, podobnie w poblskim
    Tesco gdzie jest POS Pekao. Raszta dosc rzadko.

    MK

  • 4. Data: 2008-02-13 18:14:06
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > że nieautoryzowane są tylko transakcje w osiedlowym "spożywczaku".
    > I widać też, że kasjerki nie przywykły do kart bez autoryzacji. :)

    A jak go pozyskales? Bo ja wypelnilem wniosek online ze dwa tygodnie
    temu i nic nie slychac. Jutro dzwonie do Rajfiego jak Mille mnie oleje
    (chodzi o tryb uproszczony - przeniesienie).

    Pozdrawiam
    Wwieslaw

  • 5. Data: 2008-02-13 18:38:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wwieslaw <u...@o...pl> writes:

    [...]

    > A jak go pozyskales? Bo ja wypelnilem wniosek online ze dwa tygodnie
    > temu i nic nie slychac. Jutro dzwonie do Rajfiego jak Mille mnie oleje

    Jakoś powiedzmy że w poniedziałek wniosek na WWW. Chyba w środę telefon
    z weryfikacją, w czwartek kurier z umową, którą przy nim podpisałem.
    Następnego dnia telefon czy był kurier. Na wiadomość, że tak, i że podpisałem
    umowe pani stwierdziła, że 'już wysyła'. To "już" trwało dość długo,
    bo 1.5-2 tyg. Przy czym limit jest 'testowy' więc moze dlatego tak krótko. :)

    KJ

  • 6. Data: 2008-02-13 20:12:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Jakoś tydzień temu przyszedł do mnie millenniumowy amex.
    > Karta jak karta, na razie po wykonaniu paru transakcji mogę powiedzieć,
    > że nieautoryzowane są tylko transakcje w osiedlowym "spożywczaku".

    Ja sie jeszcze nie spotkalem sie z brakiem autoryzacji. Spotkal mnie
    natomiast brak akceptacji AmEx'a.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-02-13 21:51:10
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Kamil Jońca wrote:

> [...]
    > bo 1.5-2 tyg. Przy czym limit jest 'testowy' więc moze dlatego tak krótko. :)

    Ale kurier z umowa i karta, czy z umowa a karte przywiozl nastepna raza?

    Wwieslaw

  • 8. Data: 2008-02-13 22:01:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wwieslaw <u...@o...pl> writes:

    > Ale kurier z umowa i karta, czy z umowa a karte przywiozl nastepna raza?

    Kurier z umową, a karta przyszła później pocztą.

    KJ

  • 9. Data: 2008-02-13 22:45:22
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja sie jeszcze nie spotkalem sie z brakiem autoryzacji. Spotkal mnie
    > natomiast brak akceptacji AmEx'a.
    >
    > --
    > Mithos

    nie miałem jeszcze AmEx'a więc chyba najwyższa pora aby sobie wyrobić ;-)

    czy tylko Mille go u w Polsce wydaje? mam jakąś awersję do tego banku...

  • 10. Data: 2008-02-13 22:48:56
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Mithos wrote:

    > Ja sie jeszcze nie spotkalem sie z brakiem autoryzacji. Spotkal mnie
    > natomiast brak akceptacji AmEx'a.

    Ktoś mi kiedyś mówił że prowizje dla sprzedawców są sporo wyższe przy Amexie
    niż pozostałych systemów karcianych...
    ile w tym prawdy nie wiem...

    Pozdr,
    Koala