eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMam dolary chce ich uzywac w podrozy po swiecie-czeki, konta???Re: Mam dolary chce ich uzywac w podrozy po swiecie-czeki, konta???
  • Data: 2005-01-06 10:36:53
    Temat: Re: Mam dolary chce ich uzywac w podrozy po swiecie-czeki, konta???
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A tak swoją drogą chłopie, to chciałbym mieć Twoje problemy - jak wydawać dolary
    w podróży dookoła świata :-)
    Heh, tak se kombinowaliśmy z kolegą, że czas na to będziemy mieli na emeryturze
    (jak doczekamy), ale wtedy, to nasze dochody pewnie pozwolą na podróż dookoła,
    ale miasta (tramwajem linii 0) :-(

    Tak, czy siak - powodzenia :-)
    A będziesz gdzieś zdawał z tego relację na bieżąco? Jaka trasa?

    Jacek