eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas Bank - próba logowaniaRe: Mam pewne podejrzenia co do przyczyny blokowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.glorb.com!postnews.g
    oogle.com!e23g2000prf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: summ <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mam pewne podejrzenia co do przyczyny blokowania
    Date: Mon, 26 Nov 2007 23:31:54 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 39
    Message-ID: <f...@e...googlegroups.com>
    References: <1...@d...googlegroups.com>
    <8...@n...googlegroups.com>
    <1...@r...googlegroups.com>
    <3...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 85.193.225.157
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1196148714 29685 127.0.0.1 (27 Nov 2007 07:31:54 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Nov 2007 07:31:54 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e23g2000prf.googlegroups.com; posting-host=85.193.225.157;
    posting-account=h9SRIAoAAACuxgvBLkXVhDPgC1eD6A7N
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.9)
    Gecko/20071025 Firefox/2.0.0.9,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Content-Disposition: inline
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:431055
    [ ukryj nagłówki ]

    On 27 Lis, 07:37, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > On 27 Lis, 05:26, summ <s...@g...com> wrote:
    >
    >
    >
    > > Chyba założę blog poświęcony kolejnym bankom, które "zwiedzam" ;-)
    > > Zresztą z tych moich postów już wychodzi blog :-)
    >
    > Moglby byc blog zbiorowy, bo tu kilka osob ma rozne perypetie w
    > trakcie bankowo/kartowych perenygracji.
    > Jeszcze kasa za reklamy od odslon by wplywala ;)

    Hehe - tylko, że ludzie lubią wierzyć, że coś jest "super". Jeśli ktoś
    kupi Toyotę to niechętnie przyzna się, że też czasem coś szwankuje.
    Przecież po to ją kupił, żeby wszystko było super :-) Z kolei Lukas
    Bank chce sprawić wrażenie, że zapewnia obsługę przez Internet 24godz
    na dobę. Właśnie dlatego tak trudno znaleźć informację o tych
    przerwach. Sprawianie dobrego wrażenia jest dla Lukasa ważniejsze od
    rzetelnej informacji i nie wprowadzania klientów w błąd. Pani na
    infolinii zapewniała mnie, że to normalne, że strona dopuszcza do
    logowania w trakcie konserwacji, natomniast przed chwilą pan doradca
    bardzo się zdziwił że w ogóle widziałem stronę logowania. Ciekawy
    poziom kompetencji obsługi, a przecież "tak powinno być w każdym
    banku" ;-)

    Ciekawe co by było gdyby do windy w czasie konserwacji można było
    wejść, ale nie wiadomo, czy ruszy i czy da się z niej wyjść, a
    informacja o tym, że w pewnych godzinach winda *może być w
    konserwacji* widniałaby na półpiętrze, którego nie widać stojąc przy
    drzwiach windy. :-)

    Summ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1