  • Data: 2012-02-02 23:28:48
    Temat: Re: Mam prośbę natury merytorycznej...
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jgf47k$4pi$1@inews.gazeta.pl...

    >Jedna przy kasie
    > Eurobanku, inne przy kasie w hipermarkecie, a jeszcze inne przy jeszcze
    > innych kasach...

    Rozumiem - masz slabosc do kasjerek :D
    bo przez moment pomyslalem o tzw. "galeriankach" ;)

    > !!! Wiesz o tym, że ochroniarze mają zazwyczaj bardzo wysoki
    > współczynnik inteligencji? !!!

    Nie wiem. Wiekszosc kawalow byla o milicjantach
    - no chyba ze to emerytowani a obecnie dorabiajacy ;)

    > Kożuch z owczej skóry jest dobry na różne temperatury -- i na
    > temperaturę -40°C i na temperaturę +6°C, i na deszcz czy mokry
    > śnieg, i na słoneczną pogodę...

    Ale owce & barany nosza go jednak odwrotnie :D

    > inne sztruksowe (jakieś różowe
    > na przykład, czy jakieś szare flanelowe) były po złotówce. (mam fotki
    > pstryknięte komórką -- na uwiarygodnienie tego, że nie kłamię)

    Trzeba bylo kupic wiecej .... na sciereczki jak znalazl ;)

    > Tak więc widzisz -- podryw nie powiódł się. :)
    > Ale nie załamuje się ani trochę -- kręgosłup mam coraz mocniejszy. :)

    Jakby co, to szukaj wdzianka od projektanta Jewetta ;)
    - odciaza

    > Ponoć w Białymstoku jest teraz -26°C...

    U mnie raczej bez zmian ( -20,2 )
    mozliwe ze spadnie jeszcze ciut do 3-4 rano.

    Pozdowionka