  • Data: 2002-02-18 21:43:35
    Temat: Re: Mam takie przemyślenie n/t toip
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Feb 2002 13:24:47 +0100,
    osoba podpisana: Grzegorz <g...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Że normalne banki nie mające nic do ukrycia podają swoją pełną TOiP w formacie
    > html i nie ma problemu, żeby to odczytać i zrozumieć.
    > Natomiast jak bank chce coś ukryć to na stronie daje odnośnik do doca, zipa, czy
    > (najczęściej) pdfa, przez co klient musi mieć zainstalowanego acrobata, trochę
    > kłopotu z otworzeniem itp.
    Nie rozumiem ? Mi się właśnie podoba to,że mogę sobie pdf-a ściągnąć i
    i mieć pod ręką. Ale ja taki dziwny jestem. Żeby nie było:IMHO TOiP
    powinna być zarówno w formacie "online" html, jak i "offline" pdf.
    Jeśli jednak miłbym wybierać to wolę tylko pdf-a. Zwłaszcza teraz, gdy
    mam modem.

    KJ

    --
    The world is coming to an end. Please log off.