  • Data: 2006-07-04 07:12:38
    Temat: Re: Mamooooo , ale o co tutaj chodzi :))))) BPH
    Od: "_=_" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > 012 987 401 uffff opcja ratunkowa zadzialala :))

    Witaj w fanklubie bepeha
    Ja pie...le co za bank, gdybym nie był przyciśnięty z kredytem, to nigdy bym
    z nich nie skorzystał,

    > Narazie uczucia mieszane .
    > - Osoby ze slabymi nerwami proszone sa o korzystanie z Mbanku :))
    > - Jezeli wpisanie hasla ma byc za kazdym razem malym rebusem matematycznym
    > ,
    > proszone sa o korzystanie z Mbanku :)))

    o to to jest najlepsze, przez ten rebus już 2 razy miałem zablokowane konto.

    > W tej chwili jestem uhahany bardziej niz komunikat ze starego systemu
    > Lukasa
    > (..) trwa pobieranie danych z serwera :)) Pieniadze ktora masz na koncie
    > dzisiaj mozesz tylko ogladac , bankomat zobaczy je dopiero dnia nastepnego
    > :))
    > Przelew wewnetrzny w BPH zostanie zrealizowany dopiero w momencie kiedy
    > Pani
    > z wasem przyjdzie do pracy :))) Ale nie wczesniej niz wypije kawe :)))

    a nic mi nie mów, brak mi słów na "transakcyjność" i "online" tego systemu -
    to jakis napis na dropsie.

    nigdy więcej bepeha.

    pozdrawiam,
    sebastian