  • Data: 2002-04-19 11:28:40
    Temat: Re: Marcowe zwierciadło grupu pbb
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marian Otremba" <m...@z...polsl.gliwice.pl> wystukał co
    następuje:

    Postanowiłem więc wpatrywać się intesywnie w listy niusyaza. Tak, tak
    wpadłem w
    trans. Zacząłem widzieć!. Popatrzyłem na zachód a tam park krajobrazowy.
    Jaki
    cudny las. Popatrzyłem nieco bardziej na północ, na skraju horyzontu no
    jakieś
    20 kilometrów stąd zobaczyłem duuże miasto a w nim drużynę ligową, ktora
    ledwo
    przędzie.
    Popatrzyłem na wschód a tam piękne duże i długie jezioro. Niestety na tym
    seans
    się skończył. Czy może mi ktoś powiedzieć, czy istnieje takie miejsce na
    świecie
    ?

    No nie wiem ... mnie to miasto ze "spadajacą" drużyną i położonym dłuugim i
    dużym jeziorkiem kojarzy się z Włocławkiem ??? Tylko nie wiem czy tam jest
    jakiś park krajobrazowy - bo piękne lasy są dużo bardziej na północ od
    Włocławka - w Borach Tucholskich :-)))