eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMarek Belka skrętna a zawieszenie wielowahaczowe -- oczami bezrobotnego › Re: Marek Belka skrętna a zawieszenie wielowahaczowe -- oczami bezrobotnego
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Marek Belka skrętna a zawieszenie wielowahaczowe -- oczami bezrobotnego
    Date: Wed, 17 Dec 2008 18:56:22 +0100

    "kashmiri" gib8lv$kmj$...@n...interia.pl

    > Ty słuchaj Leszek, jesień-zima jest nie tylko dla Ciebie, już jest wystarczająco
    dołująco za oknem i przed - musisz jeszcze
    > dowalać takie teksty? Weźmiesz qrde odpowiedzialność, jak się jutro powieszę z
    deprechy?

    Jesień i zima? Kupuję samochód a moje Kolana mnie utrzymują!!!
    Utrzymują, bo jest za oknem zimno, więc w mieszkaniu sucho,
    a one boją się (są lękliwe?) wilgoci i przeciążeń...

    Co mnie ma niby dołować?!!!
    Ja od paru lat tak dobrze nie czułem się jak teraz!!! Tryskam zadowoleniem!!!
    Co prawda zostałem ukarany za lenistwo, ale kary muszą być, były i będą...
    Połakomiłem się i kupiłem mleko w pobliskim sklepie... Nie sprawdziłem ceny
    i przepłaciłem 60 groszy za dwa litry... A miałem zajechać do galerii Białej,
    wpłacić makulaturę, kupić mleko, zwiedzić markety, przestudiować ceny szmat...
    Znaczy... Ubrań... Ubrań ceny... Ubrań, nie szmat.. Jakoś tak mi się wymsknęło...
    Ubrań -- oczywiście...

    Podróż do Białej kosztuje mniej niż 100 groszy...
    A dziś nadal makulatura w mojej kieszeni...
    Te 60 groszy plus odtysiączki... Odsetki lokatowe to więcej niż 100 groszy...

    Tak mi przyszło do głowy, że ja jednak ubieram się w s... ...w ubrania używane...
    Nieużywanych chyba w ogóle nie nakładam -- no... może w sklepie, w czasie
    mierzenia... Jak mam nosić nieużywane, skoro w chwilę po włożeniu są już
    używane i takimi zostają do końca używania?!?!?! Nie mam pojęcia, co robią
    ci, którzy twierdzą, że nie noszą używanej odzieży...

    -=-

    Odpowiedzialność? To zależy... Jeśli masz debety na koncie -- chyba jednak
    nie przyjmę, :) a jeśli jakieś depozyty/lokaty/oszczędności... Czemu nie? ;)

    Kiedyś psychiatra uprzedzał mnie, że w UK samobójcy są karani.
    Zamierzałem zapytać (miałem na końcu języka) czy na tym świecie,
    czy na ,,tamtym'', ale facet zreflektował się i dodał, że miał na
    myśli nieudane próby samobójcze, nie zaś samobójstwa...

    -=-

    Jadę na jazdę próbną do Warszawy. ;) (w Białymstoku jest salon, ;) i nawet
    w tym salonie jest stosowny samochód z Dieslem i z automatem -- dokładnie
    to, co chcę, ale w wersji bogatszej i z tego roku, nie z 2009) Czy to nie
    absurd? :) Przy okazji może pojadę do Lublina, aby kupić sobie kożuch...
    W Białymstoku jest cała masa sklepów futrzarskich, ale kożucha tu nie ma...
    A w każdym razie nie ma męskiego (mogę kupić damski -- dla mnie to bez
    znaczenia) z kapturem... :) Kożuch bez kaptura to nie dla mnie. Inne
    ciężkie ubrania -- też... A mój obecny kożuch rozpadł się w 2000 roku
    po praniu pieniędzy... Nie... Nie po praniu pieniędzy... Po praniu
    kożucha -- oczywiście... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'