  • Data: 2010-05-18 18:37:12
    Temat: Re: Marszałek Bronisław K - konsekwencje polityczne
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Maj, 20:30, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > wyobraźmy sobie wystapienie TV pana w zamian Prezydenta
    > wprowadzającego w polsce bądź na obszarze stan
    >
    > Chłopu miesza się w łepetynie o ogłasza zamista wprowadzenia stanu
    > klęski zywiolowej stan wyjatkowy.
    >
    > Jakie qrwa są konsekwencje społeczne i polityczne.
    >
    > Qrwa mać, czy naprawdę facet kandyduje na urząd Prezydenta
    > Rzeczypospolitej Polskiej czy ja qrwa tkwię w nierealnym śnie ?

    przecież to tak jakby dać małpie granat do zabawy

    przecież facio naprawdę jest zdolny do wprowadzenia stanu wyjątkowego,
    to mu w glowie siedzi

    a może takie są plany PO po przegranych wyborach prezydenckich

    jak on to powiedział?

    "bedą wybory prezydenckie albo prezydent gdzieś poleci i wszystko sie
    zmieni" - to marszałek Komorowski (herbu wikipejda)

    qrwa mać !