-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Master card credit w BPH zniknąl z systemu Sezam
Date: Sat, 6 Mar 2010 13:27:48 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 23
Message-ID: <hmthhn$61m$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <hmtf69$b62$1@node1.news.atman.pl> <hmtfs3$4mi$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<hmtgk4$5al$1@node2.news.atman.pl> <hmtg4i$4tn$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<hmth2i$5bu$1@node2.news.atman.pl> <hmtgqg$5ee$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<hmtho3$5ei$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 87.239.217.30
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1267878263 6198 87.239.217.30 (6 Mar 2010 12:24:23 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Mar 2010 12:24:23 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hmtho3$5ei$1@node2.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
X-EsetScannerBuild: 6702
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:521167
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Michał" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hmtho3$5ei$...@n...news.atman.pl...
> Ależ ja własnie pisałem o tym , ze można taką operację wykonać, tyle
> tylko, że jest to wyjątkowo upierdliwe.
> Musisz sie dowiedziec jakie masz zadłuzenie, jaki jest numer rachunku i
> poźniej stworzyć przelew. A tak klikałeś na spłać i juz.
OK, rozumiem. Ja dostaję wyciągi papierowe i takie zniknięcie KK z podglądu
nie byłoby dla mnie bardzo dużą niedogodnością, choć rzecz jasna rzucałbym
się o to.
> Poza tym mam złoty Sezam, jeśli z taką funkcjonalnością on jest złoty to
> ja jestem też złoty i nie mam zamiaru użerać się z popsutym produktem ;-)
Jeśli jest to oferta o podwyższonym standardzie, to BPH zapewne reklamację
uzna. W przypadku choćby Multibanku bank zapewne nie uznałby takiej
reklamacji, ale w BPH obsługa reklamacji jest na raczej wysokim poziomie
(choć ostatni raz miałem okazję to sprawdzać jeszcze przed przejęciem przez
GE). Nie sądzę aby w ogóle istniał bank z gorszą obsługą reklamacji niż
Multibank (abstrahując od przypadków typu Cetelem), a na pewno nie jest nim
BPH.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
- [2008 r] Jakie byly oplaty za wpis banku na hipoteke?
- Wypłata z obcego bankomatu - jaki maks?
- Pytanie o spread
- Złodzieje?
Najnowsze wątki
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie
- 2024-08-28 [2008 r] Jakie byly oplaty za wpis banku na hipoteke?
- 2024-08-23 Wypłata z obcego bankomatu - jaki maks?
- 2024-08-20 Pytanie o spread
- 2024-08-17 Złodzieje?