eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMaster card credit w BPH zniknąl z systemu SezamRe: Master card credit w BPH zniknąl z systemu Sezam
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Master card credit w BPH zniknąl z systemu Sezam
    Date: Sat, 6 Mar 2010 13:27:48 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 23
    Message-ID: <hmthhn$61m$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hmtf69$b62$1@node1.news.atman.pl> <hmtfs3$4mi$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hmtgk4$5al$1@node2.news.atman.pl> <hmtg4i$4tn$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hmth2i$5bu$1@node2.news.atman.pl> <hmtgqg$5ee$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hmtho3$5ei$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.239.217.30
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1267878263 6198 87.239.217.30 (6 Mar 2010 12:24:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Mar 2010 12:24:23 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hmtho3$5ei$1@node2.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-EsetScannerBuild: 6702
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:521167
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michał" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hmtho3$5ei$...@n...news.atman.pl...

    > Ależ ja własnie pisałem o tym , ze można taką operację wykonać, tyle
    > tylko, że jest to wyjątkowo upierdliwe.
    > Musisz sie dowiedziec jakie masz zadłuzenie, jaki jest numer rachunku i
    > poźniej stworzyć przelew. A tak klikałeś na spłać i juz.

    OK, rozumiem. Ja dostaję wyciągi papierowe i takie zniknięcie KK z podglądu
    nie byłoby dla mnie bardzo dużą niedogodnością, choć rzecz jasna rzucałbym
    się o to.

    > Poza tym mam złoty Sezam, jeśli z taką funkcjonalnością on jest złoty to
    > ja jestem też złoty i nie mam zamiaru użerać się z popsutym produktem ;-)

    Jeśli jest to oferta o podwyższonym standardzie, to BPH zapewne reklamację
    uzna. W przypadku choćby Multibanku bank zapewne nie uznałby takiej
    reklamacji, ale w BPH obsługa reklamacji jest na raczej wysokim poziomie
    (choć ostatni raz miałem okazję to sprawdzać jeszcze przed przejęciem przez
    GE). Nie sądzę aby w ogóle istniał bank z gorszą obsługą reklamacji niż
    Multibank (abstrahując od przypadków typu Cetelem), a na pewno nie jest nim
    BPH.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1