-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Master card credit w BPH zniknąl z systemu Sezam
Date: Sat, 6 Mar 2010 13:27:48 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 23
Message-ID: <hmthhn$61m$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <hmtf69$b62$1@node1.news.atman.pl> <hmtfs3$4mi$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<hmtgk4$5al$1@node2.news.atman.pl> <hmtg4i$4tn$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<hmth2i$5bu$1@node2.news.atman.pl> <hmtgqg$5ee$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<hmtho3$5ei$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 87.239.217.30
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1267878263 6198 87.239.217.30 (6 Mar 2010 12:24:23 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Mar 2010 12:24:23 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hmtho3$5ei$1@node2.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
X-EsetScannerBuild: 6702
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:521167
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Michał" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hmtho3$5ei$...@n...news.atman.pl...
> Ależ ja własnie pisałem o tym , ze można taką operację wykonać, tyle
> tylko, że jest to wyjątkowo upierdliwe.
> Musisz sie dowiedziec jakie masz zadłuzenie, jaki jest numer rachunku i
> poźniej stworzyć przelew. A tak klikałeś na spłać i juz.
OK, rozumiem. Ja dostaję wyciągi papierowe i takie zniknięcie KK z podglądu
nie byłoby dla mnie bardzo dużą niedogodnością, choć rzecz jasna rzucałbym
się o to.
> Poza tym mam złoty Sezam, jeśli z taką funkcjonalnością on jest złoty to
> ja jestem też złoty i nie mam zamiaru użerać się z popsutym produktem ;-)
Jeśli jest to oferta o podwyższonym standardzie, to BPH zapewne reklamację
uzna. W przypadku choćby Multibanku bank zapewne nie uznałby takiej
reklamacji, ale w BPH obsługa reklamacji jest na raczej wysokim poziomie
(choć ostatni raz miałem okazję to sprawdzać jeszcze przed przejęciem przez
GE). Nie sądzę aby w ogóle istniał bank z gorszą obsługą reklamacji niż
Multibank (abstrahując od przypadków typu Cetelem), a na pewno nie jest nim
BPH.
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?