eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Master card credit w BPH zniknąl z systemu SezamRe: Master card credit w BPH zniknąl z systemu Sezam
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin2!
    goblin.stu.neva.ru!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Michał <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Master card credit w BPH zniknąl z systemu Sezam
    Date: Sun, 14 Mar 2010 18:29:42 +0100
    Organization: Człowiek z Układu
    Lines: 35
    Message-ID: <hnj70a$aon$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089078158006.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1268588362 11031 89.78.158.6 (14 Mar 2010 17:39:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Mar 2010 17:39:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    X-Antivirus: avast! (VPS 100314-0, 2010-03-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:522059
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-03-06 12:49, Michał pisze:
    > Witam,
    > miałem ci ja karte kredytowa MasterCard w BPH od jakis kilku lat.
    > Używałem sobie grzecznie, spłacałem w terminie, wszystko miodzio. Aztu
    > nagle w połowie lutego, karta automagicznie zniknęła z calym rachunkiem
    > z systemu Sezam. Powiadomiony poprzez infolinię Sezam, bank powinien
    > chyba coś z tym faktem zrobić. A tu Gucio. Mija juz 3 tydzień i karty
    > jak nie ma tak nie ma. W tej sytuacji spłata karty jest wyjątkowo
    > upierdliwa! Bo aby dowiedziec sie o zadłuzenie i numer rachunku karty,
    > musisz ciagle dzwonic do centrum rozliczeniowego kart.
    > Aha, zeby było ciekawiej zniknęła karta głowna z rachunkiem, karta
    > dodatkowa jest i czuje sie dobrze ;-)))

    Jak myślicie, po ponad miesiącu od daty zgłoszenia problemu, karta jest
    czy nie ?

    Oczywiscie , że nadal w systemie jej nie ma. Pozdrawiam, tych którzy
    chcieliby zdecydować się na ten bank. Obecnie trwa łączenie systemu
    informatycznego GE i BPH. I to jest efekt tej migracji, tylko dlaczego
    ja cierpię na tym?!

    Michał

    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1