eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMasterCard Aliora w Londynie Porażka › Re: MasterCard Aliora w Londynie Porażka
  • Data: 2011-07-04 21:31:09
    Temat: Re: MasterCard Aliora w Londynie Porażka
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Z taką percepcją rzeczywistości zapewne nie masz w życiu zbyt łatwo. :D

    Różnego rodzaju instytucje nie mają ze mną łatwo. Zwłaszcza jak mają pocztę
    wewnętrzną albo odpisują na maile. Piszę zawsze kulturalnie.
    Ostateczność, to kontakt na 0800 xxx xxx.
    Nie mam konta w banku, który nie zapewnia choćby 1 z w/w sposobów komunikacji.


    > No chyba że to tylko taki bajer na potrzeby Internetu i bycia groźnym
    > e-warriorem oflagowującymj się przy każdej okazji.

    Nie chodzę po placówkach z kałachem. Nie mam czasu. Jestem e-warriorem poprzez
    komunikację elektroniczną.

    Wiedząc od jakiegoś czasu już, że komunikat na terminalu "Błędny PIN" nie
    oznacza wcale błędnie wprowadzonego PIN przez użytkownika karty - nie miałbym
    pretensji do banku (na miejscu Autora wątku), tylko męczył sprzedawcę.

    Wiem też np.: jeżeli terminal nie czyta od razu chipa z karty, to należy użyć
    paska magnetycznego, poczekać na komunikat o błędzie (chip only czy jakoś tak)
    i wtedy dopiero użyć chipa.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1