  • Data: 2009-07-07 21:45:42
    Temat: Re: MasterCard Platinum w Alior Banku
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał" <a...@m...invalid> wrote in message
    news:h30e1h$1vo$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Co wy tak z tymi samochodami? Porownania absurdalne. Jesli juz to
    > porownujmy np. Maybacha do Mercedesa S. Roznica w cenie kolosalna, roznica
    > w jezdzie praktycznie zadna (tak, klienci wola S). Owszem, przy Maybachu
    > masz prywatna obsluge i jeszcze dywan rozwijaja ci przy wysiadaniu. Warto?
    > Jak ktos sie podciera stu-dolarowkami to jasne, ze warto. Ale tacy ludzie
    > to raczej maja Vise Infinity ;>

    To nie ma znaczenia jaki towar. W przypadku kazdego jest segmentacja, mozesz
    wziac za przyklad garnitury, mieszkania, czy cokolwiek innego, np. karte. VE
    ma kazdy, VC prawie kazdy, VG mniej osob, a VP jeszcze mniej, VI malo. Ja
    tam lubie byc z jak najmniej masowym segmencie. Jednemu moja karta bedzie
    sie kojarzyla z prestizem, innemu ze snobizmem, a jeszcze innemu z
    wiesniactwem. A dla fajna jest swiadomosc, ze troche wyrozniam w tym tlumie.
    Inni nie musza nawet tego zauwazac.

    MK

    PS. 100USD to kazdy moze sie podetrzec, a wiesniactwem jest brak tolerancji
    dla preferencji innych :).