  • Data: 2010-02-02 21:12:49
    Temat: Re: Mastercard vs. Mastercard Debit
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michal Jankowski" news:kjzfx5js82r.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl

    > Abstrahując od tego, że niedoukowi błędnie wydaje się, że umie
    > odróznić kartę kredytową od innej, to czy ktoś rozumie, jakie jest
    > żródło tych pomysłów? Czy to możliwe, żeby prowizja się różniła albo
    > co?

    Z tego co wiem to rodzaj karty ma znaczenie przy prowizji jednak nie ma
    tutaj znaczenia, że dana karta jest wypukła czy też nie - rozgraniczenie
    jest proste - kredytówka i debetówka.
    Podejrzewam, że wspomniany z jednym poprzednich postów kretyn to nic innego
    jak rasowy produkt wszechobecnej w mediach głupoty i nieznajomości tematu.
    Stworzył swój chory pomysł w oparciu o jakiś kretyński materiał w TV, w
    którym to ludzie coraz chętniej płacą kartami bankomatowymi w sklepach
    (sic!) a dzięki temu, że naszej karcie kredytowej jest napisane wypukłymi
    literkami nasze imię i nazwisko itp. to możemy nią płacić w necie (sic!) -
    tą są autentyki z TV. Od czasu do czasu kiedy poziom stężenia papierosowego
    dymu w polskich knajpkach był w miarę akceptowalny przez mój nos i oczy
    podobne kwiatki dało się usłyszeć przy pewnych stolikach kiedy to jeden z
    drugim mędrkiem po paru piwkach dzielił się z towarzystwem swoją kartową
    wiedzą he he :)

    Pozdrawiam.