  • Data: 2010-02-03 20:55:02
    Temat: Re: Mastercard vs. Mastercard Debit
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-03 21:41, Michal_Ko wrote:

> [...]
    > ale zakładają wtedy dość sporą blokadę (no i trzeba na to mieć kasę na
    > ROR)... Z doświadczenia kilku dobrych, nie bujających znajomych (a w
    > dodatku mam dowody: brak u nich kart wypukłych oraz zdjęcia z pożyczonym
    > autem) :D
    >
    > Miejsce akcji: Francja, Hiszpania.
    >
    > Temat pociągnąłem i obsługa wypożyczalni wyraźnie zachęcała to karty
    > wypukłej, bo wtedy nie zakładaliby tak wysokiej blokady. Na płaską się
    > zgodzili pod warunkiem blokady wyższej.
    >

    > To samo można znaleźć w opisach wypożyczalni, szperając po google.
    nt-a-car-without-a-credit-card

    > Dyskusja z 2007 roku- a od wtedy, jak wiemy, sporo się zmieniło.
    >
    > http://www.e-zrentacar.com/blog/index.php/tag/debit-
    card/

    > Poza tym- co mi kto zrobi, jak rezerwację zrobie przez net (karta płaską
    > która oczywiście w necie działa- mbank) i zapłacę resztę przy zdaniu
    > samochodu również płaską (to od zawsze było możliwe)? :)

    To, że w momencie podpisywania umowy proszą o kartę i (dla KK) robią
    blokadę (w moim przypadku - Hiszpania - na 5 USD albo Euro - już nie
    pamiętam), zresztą nie musi być to *ta sama* karta.

    Zapewne niekiedy da się przekonać obsługę (do płaskiej KK ?), ale
    ichnie zwyczaje zmieniają się raczej powoli, więc raczej to wyjątek
    a reguła jest odwrotna...

    witrak()