    From: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Maxima - płatności w internecie
    Date: Mon, 4 Jul 2005 22:31:37 +0200

    Nastał nam piękny 4 lipiec 2005 roku,
    kiedy to yayco posłał(a) w świat wiadomość

    > To znaczy, że zepsuli.

    A może, wbrew jednoznacznym opiniom czołowych przedstawicieli
    pl.biznes.banki, wcale tej karty nie zepsuli?
    Być może przeprowadzili analizy i okazało się, że zablokowanie transakcji
    internetowych pomoże dotrzeć z ofertą do szerokiego grona klientów?

    Nie każdy co tydzień kupuje w pośpiechu bilety lotnicze za pomocą laptopa i
    bezprzewodowego internetu, siedząc w taksówce na lotnisko, a raz na miesiąc
    film DVD w Nowej Zelandii.

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,34912,28016
    16.html
    "W wyniku obaw przed phishingiem swoje zwyczaje zmienił co trzeci
    internauta korzystający z e-bankowości - większość z nich rzadziej loguje
    się na witrynę swego banku, a prawie 14 proc. nawet przestało opłacać
    rachunki przez internet. Także ponad 30 proc. osób kupujących w wirtualnych
    sklepach przyznało, że kupuje w ten sposób mniej lub rzadziej, obawiając
    się przekrętu".

    Dostęp do stanu karty przez internet - jak najbardziej pożądany.
    Możliwość płatności internetowych (w powszechnej świadomości: przekrętów
    internetowych) zablokowana. Pierwsza karta, z którą Kowalski nie musi się
    bac tych hackerów, phisherów i innych, których nawet nazwać nie potrafi, a
    o których w prasie naczytał się tyle złego. A i z TV tez pamięta, że ten
    cały Internet to pedofile, pornografia i... bandy małolatów przy
    komputerach czatujących na jego ciężko zarobione pieniądze.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,