  • Data: 2016-12-15 18:56:40
    Temat: Re: Mbank blokada bezpieczeństwa
    Od: "mariusz_" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości

    > Przyznam ze az nie chce mi sie wierzyc...

    Na spokojnie już w domu zadzwoniłem i pogadałem z wyjątkowo juz przychylnym
    człowiekiem z obsługi mbanku i powiedział mi że jesli ich bramka widzi
    jakieś "dziwne" zachowanie na moim koncie to ze wzgledów bezpieczeństwa
    blokuje przelewy, wychodzące i przychodzące. Po takim zdarzeniu nelezy
    gruntownie przeskanować antywirusem komputer i ewentualnie usunąć
    zagrożenia, tak też zrobiłem, cos tam antywirus znalazł o zagrożeniu
    "średnim", usunąłem to i odblokowali mi konto. Nic jak na razie nie
    wyciekło. Na moje pytanie czy takie przypadki często sie zdarzają, Pan
    odpowiedział że sporadycznie, że on osobiście w tym tygodniu miał 2 takie
    przypadki