  • Data: 2004-01-29 11:45:31
    Temat: Re: Mbank - cofnąłby opłaty - sorry
    Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan" <J...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:bvarb7$hci$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Przepraszam za błąd w tytule wątku Mbank - cofnął opłaty, wypadło mi BY i
    > wyszła dezinformacja
    >
    > pozdrawiam wszystkich klientów
    >
    > Jan

    (wtrace sie poza tematem - uzywasz nicka "Jan" - ja piszac z pracy pojawiam
    sie jako nadawca "jan" - prosze nie mylic nas ze soba ;>
    poza tym ok, zostan jako "Jan", ja w swoich outlookach pozmieniam nadawce na
    jedankowego "janke(at)poczta.onet.pl" badz krocej "janke"
    malo istotne dla grupy, jednak by sie nie mieszalo
    pozdrawiam
    zbyszko janke)