  • Data: 2010-11-29 15:30:07
    Temat: Re: Mbank dał ciała
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:id0erd$d9l$1@news.onet.pl...

    > Kurcze, a do mnie żaden zabłąkany przelew nie chciał dojść...

    Przypuszczam, że otrzymywaliśmy przelewy oczekiwane/celowo do nas nadane, w
    których jedynie kwota była prawidłowa.

    Jeśli nie został do Ciebie nadany żaden przelew, to nie będziesz miał
    żadnych zabłąkanych danych.

    Te "zbłąkne" przelewy to przelew prawidłowo do odbiorców wysłane, z
    "podmienionymi" danymi (wszystkimi poza kwotą).

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!