  • Data: 2009-05-22 10:59:20
    Temat: Re: Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
    Od: MałgosiaK <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Maj, 11:33, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > Dnia Fri, 22 May 2009 09:25:29 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
    Kojer myślę że lepiej tak niż w ogóle :)
    Dziękuję za powitanie

    Jak ktoś już wspomniał jestem obecna na Forum mBanku jako MałgosiaK
    http://www.mbank.pl/forum/profile.html?idu=6330
    Jeśli są jakieś wątpliwości zawsze można potwierdzić to pisząc do mnie
    na adres służbowy.

    Co do terminu o który padło tutaj także pytanie - nie jest mi takowy
    znany. Nie słyszałam nawet by takowe przymiarki były czynione

    Małgorzata Kowalska
    mBank