  • Data: 2009-05-22 14:22:27
    Temat: Re: Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Maj, 23:34, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Ja wiem że ludzie wiele mogą znieść, dowodem na to jest funkcjonowanie
    > banków typu Pekao czy Sygma lub Cetelem. Ale wcześniej czy później któryś z
    > banków się na tym przejedzie, a mBank jest w tej szczególnej sytuacji, że ma
    > wysoce mobilnych posiadaczy depozytów no i ma forum, gdzie się mogą nawzajem
    > dzieci nakręcać, co raczej należy traktować jako czynniki zwiększające
    > ryzyko.

    Fenomenem dla mnie jest Pekao SA. Od dawna nie słyszałem, aby
    ktokolwiek z moich znajomych świadomie i dobrowolnie otworzył rachunek
    w tym banku. Mam tam konto (darmowe) w spadku po fuzji z BPH i z
    rzadka bywając widzę jednak spory ruch, ludzie zarowno starsi, jak i
    zupełnie młodzi, zamożni i raczej kiepsko sytuowani. Nie mam pojęcia,
    co oni widzą w tym ekstremalnie drogim banku. Markę, bezpieczeństwo,
    sieć bankomatów ?

    Sygma i Cetelem...Te banki mają swoją specyficzną klientelę. I takich
    fanatyków kart jak my !