    From: "Jaroslaw Lysio" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mbank i bankomaty bezprow.?
    Date: Sun, 14 Dec 2003 11:12:35 +0100

    Uzytkownik "Spider" napisal

    | Najlepiej gdyby byla jakas rozsadna oplata we wszystkich bankomatach, a
    | powyzej pewnej wybieranej kwoty bez oplat, tak jak to jest w VWBankDirect

    Chyba nie dla wszystkich. Nie kazdy ma potrzebe wyplacania z bankomatu 400
    zl lub wiecej.
    Wydaje mi sie, ze gotówka (a wiec to co sie wyplaca z bankomatu) sluzy
    glównie do regulowania drobnych platnosci i to z reguly w punktach
    nieakceptujacych kart (w kiosku na przyklad, ale tam nie robie zakupów za
    400 zl lub wiecej). Ja najczesciej wyplacam 50 zl, czesto jest to tez kwota,
    przewyzszajaca potrzeby chwili. Gdy mam komus zaplacic wieksza kwote - place
    karta lub dokonuje przelewu. Wydaje mi sie to rozsadne.

    Pozdr.,
    JL