    From: "Marcin" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mbank i fajny kawał
    Date: Tue, 20 May 2003 18:13:37 +0200

    Witam

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:3eca4af4$1@news.vogel.pl...

    > Jak nie możesz zapamiętać hasła, to nie korzystaj
    > z banków gdzie jest to niezbędne.
    > Podpisując umowę z bankiem zobowiązałeś się
    > do dochowania należytej staranności.
    > Prezchowywanie hasła na kartce (w postaci jawnej)
    > dostępnej dla "kolegi" jest objawem całkowitego braku wyobraźni ;-(

    Jezeli sprawa dotyczy 'kolegi' to duzej roznicy nie ma czy
    haslo zapiszesz na kartce czy zapamietasz. Przeciez
    zostaje on (chyba) od czasu do czasu w pokoju sam.
    Wtedy moze zainstalowac keyloggera.
    Bo kto zostawiajac komputer z kolega wyloguje sie
    ze swojego konta (pomijajac fakt, ze znaczna czesc
    domowych komputerow ma win 9x i nie ma po co sie wylogowac)?

    Kolega to jednak osoba, ktorej troche ufam i nie podejrzewam, ze jak
    wyjde na chwile z pokoju to wyciagnie urzadzonko do zczytywania
    paskow kart, nie wyciagnie mi pieniedzy czy dokumentow z portfela,
    czy chociazby nie powysyla glupich maili do wszystkich w ksiazce adresowej
    programu pocztowego.

    Jednak jak widac po buraku, ktory rozpoczal ten watek
    zawsze trzeba sie pilnowac.
    A najlepiej olac znajomosci z takimi burakami, tylko czasami
    nie od razu to wiadomo.

    Chociaz zgadzam sie, ze lepiej zapamietac haslo niz
    zapisywac (np. na wypadek wlamania do mieszkania).

    Pozdrawiam

    Marcin