  • Data: 2002-04-15 11:44:29
    Temat: Re: Mbank, poczta, karty prosze o pomoc
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomekj" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:02041513202535@polnews.pl...

    > 1. kwietnia wyslalem umowe do mbanku wraz z xero dowodu,
    > dzisiaj (15 kwiecien)chcialem zamowic Vise Electron i nie
    > moge bo poczta podobno nie dostarczyla umowy.
    > Jak myslicie czyja winy poczty czy mbanku?

    Pewnie troche tu troche tu :-)

    > 2. Mialem na moje ekonto dostac kase za paczke, ktora wyslalem za
    pobraniem
    > Paczka zostala odebrana 10 kwietnia, a na moim ekoncie pusto. A to czyja
    > moze byc wina?

    przelewy pocztowe ida do 14 dni, potem mozesz reklamowac. Mam nadzieje, ze
    podales numer bez cyfr kontrolnych.

    > 3. Ile czeka sie od momentu zamowienia na Vise Electron w mbanku?

    Ja czekalem cos ok. 1 tyg. czasu. Rzeczywiscie to zakladanie konta w mBanku
    to istna paranoja. Powinni brac przyklad z Inteligo. W tydzien mialem
    wszystko. Jesli poczytasz archiwum grupy to ten temat byl juz walkowany
    tysiace razy

    pzdr