eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMbank totalna kichaRe: Mbank totalna kicha
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "remeeq" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mbank totalna kicha
    Date: Fri, 12 Mar 2004 10:50:58 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 43
    Message-ID: <c2s171$hls$1@absinth.dialog.net.pl>
    References: <c2rr1i$2cu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-3619.zgora.dialog.net.pl
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1079085089 18108 81.168.235.35 (12 Mar 2004 09:51:29
    GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Mar 2004 09:51:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:290198
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Artur" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:c2rr1i$2cu$1@news.onet.pl...
    > Witam i odradzam konta w mbanku dla korzystających z kart bankomatowych
    > W tamtym roku odnowioną kartę wysłali Bóg wie gdzie, bo na pewno nie do
    > mnie, po reklamacji wysłali drugą - dotarła. I gdyby na tym się skończyło
    to
    > dalej bym ich polecał, w końcu każdy ma prawo do wpadki - ale ...
    > Ważność karty skończyła sie w lutym, czy bank przysłal mi nową - NIE - bo
    > NIE AKTYWOWAŁEM KARTY KTÓREJ NIE DOSTAŁEM :((((.
    > Czy mogę zamówić nową - NIE OD RAZU, najperw muszę złożyć reklamację na
    brak
    > odnowienia.
    Co za herezja!!! Reklamacja na brak odnowienia?? To znaczy, że co niby
    ,powinieneś zareklamować, fakt, że ci nie odnowili??!! To po cholerę
    nagrywają wszystkie rozmowy, żeby jeszcze bawić się w papierową babraninę??

    Ja też w mBanku miałem jazdę, ale stwierdziłem (po 6 tygodniach jak kasa
    leżała nakoncie a ja nie mogłem nic z nią zrobić, bo twierdzili, że nie mają
    dokumentów -dow. osob. i firmowych NIP REGON itd.. chociaż dostali 2 razy
    pocztą i raz faxem) że trzeba w końcu "zagrzmieć" i chyba całą Łódź
    obdzwoniłem, aż dotarłem do kobietki, która była... na urlopie, i dlatego
    nie było nic zrobione - nie uaktywnione w pełni konto, a że była to kobitka
    z "działu wewnętrznego" lub "rozliczeń" (nie pamiętam, bo chyba wszystie
    dzialy obdzwoniłem) to ktoś to wziął i zrobił w ciągu kilku godzin. O 11
    dzwoniłem, o 14 był już porządek.

    Ale trzeba było ostro-najpierw opierdolić kobietkę na infolinii, która w
    zasadzie nic nie może, nie może nawet przełączyć do kierownictwa ani nawet
    podać do nich numeru (??), nie może zająć się moją sprawą i oddzwonić, bo
    ciągle slyszałem, że "nie ma takiej możliwości", a jak ja poprosiłem ją o
    przedstawienie się, że to ja za kilka godzin zadzwonię z pytaniem opostęp w
    mojej sprawie to też usłyszałem, że pewnie odbioerze telefon ktoś inny a
    przełączyć do niej również "nie ma możliwości".... więc dzwoniłem do BRE
    banku. Pomogło.


    > Zdecydowanie odradzam
    > Pozdrowienia dla grupowiczów
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1