  • Data: 2007-09-27 18:53:48
    Temat: Re: Mbank ujawnienie danych. SKANDAL !!!
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a) w wiadomości: ...

    >Gdyby zorientowal sie ze co? Ze na wydrukowanym przez siebie
    >potwierdzeniu operacji sa wadliwe dane?

    Nie wiem jak wyglądają potwierdzenia z mBanku i czy jest tam
    adres (no i który?) wysyłającego przelew.
    W systemie transakcyjnym którego baku oprócz tytułu przelewu
    widzicie "swój" adres jaki zostanie doklejony do imienia i nazwiska
    (albo nazwy firmy) w trakcie robienia przelewów przez internet?

    Byłoby lepiej, gdyby klient sam decydował czy jego adres będzie
    czy nie doklejany do nazwiska i powinien być widoczny przed
    zatwierdzeniem przelewu.

    Ja miałem już 2 razy problemy z adresem.
    Jakiś zgrywus zamiast wysłać przedmiot na adres podany w serwisie
    aukcyjnym (domyślny wg regulaminu) wysłał na ten z przelewu.
    Firma czasowo wynajmująca mi lokal zaczęła się dopominać o opłatę.
    Jako że raczej duża firma a ja nie byłem jedynym wynajmującym trochę
    czasu im zajęło skojarzenie nazwiska. Ichni "automat" ksiegował
    po adresach...

    Na szczęście przynajmniej jeden bank nie dokleja adresu. Jak
    ktoś chce to może sobie go dopisać w tytule przelewu.
    Bo chyba przepisy tego (jeszcze) nie regulują?

    Arek