  • Data: 2007-09-26 00:50:25
    Temat: Re: Mbank ujawnienie danych. SKANDAL !!!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > chociaz powtarzam raz jeszcze
    > - nie dziwie sie komisji, mogli odrzucic taka oferte, zwlaszcza wobec
    > (zalozmy) nieznanej firmy.

    Wiem ze (fizycznie) mogli i wiem ze tak sie dzieje, ale z przepisami
    to nie ma wiele wspolnego.

    > Jednoczesnie, jesli nie udaloby sie skutecznie oprotestowac,

    Podejrzane jesli budzetowka. Jesli nie, takie zycie, klient moze
    odrzucic oferte bo mu sie np. nie spodobala. Moglo mu sie nie
    spodobac ze wadium przyszlo z konta osobistego.

    > ciekawe, czy na tej podstawie nie moglby sie domagac odszkodaowania od
    > mBanku? Mialby wymierne straty z ich winy.

    Obawiam sie ze trudno byloby to obronic w sądzie, ale kto wie.
    --
    Krzysztof Halasa