  • Data: 2009-05-23 09:35:56
    Temat: Re: Mbank wypowiada umowy
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message
    news:gv8f1p$cso$1@news.task.gda.pl...

    > Zyj sobie w tym urojonym swiecie. A ja jeszcze raz powtarzam, ze gdyby
    > wszyscy posiadacze limitów kredytowych, nagle w 100% wykorzystali swoje
    > limity, to dla banku skonczylo by sie to tak samo jak nagle wycofanie
    > wszystkich depozytów.

    Ale czy ktos to kwestionuje. Sam twierdzisz, ze banki w ogole sie nie
    przejmuja limitami i tylko zwieksza lub zmniejsza wykorzystanie limitu.
    Gdyby tak bylo to kazdy dzien przetwania banku bylby cudem.

    > Poczytaj sobie o zarzadzaniu ryzykiem i rózne takie. Jakos citi nie
    > wypowiada umów. mBank wypowiedzial mi karte (tzn. przedzwonil w tej
    > sprawie, bo przesylki z wypowiedzeniem od dobrych 3 miesiecy nie moge sie
    > doczekac) dopiero wtedy, gdy przez 3 lata jej nie wznowilem, po
    > wczesniejszej rezygnacji z odnowienia.

    Jak bedziesz sledzil wiadomosci to moze zauwazysz, ze kredytobiorcy maja
    coraz wieksze problemy ze splata kredytow... a jak nie ma sie z czego
    splacic to co najlepiej zrobic? Siegnac po przyznany limit. Jak wykorzystam
    swoje dodatkowe 10tys z limitu to bank musi miec pokrycie tych 10tys w
    pasywach. Co wiecej 800 musi pochodzic z kapitalu banku.
    Sam piszesz, ze gdyby limity zostaly wykorzystane w 100% to zaden bank by
    tego nie przetwal. Ja uwazam, ze nie musi byc to 100% moze byc o wiele
    mniej. A czy to przypadkiem nie oznacza, ze utrzymywanie wysokich limitow
    zwieksza ryzyko?

    Nieniejszych koncze swoj udzial w tym watku, nie musze miec ostatniego slowa
    :). Material pozostawiam do przetrawienia kazdemu indywidualnie.

    MK