eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMedia Expert -- OT › Re: Media Expert -- OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netco
    logne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.hi
    ghwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.new
    s.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
    mail
    Date: Fri, 6 Jan 2023 15:34:59 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.6.1
    Subject: Re: Media Expert -- OT
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <tp17ul$1nf7$1@gioia.aioe.org>
    <g...@4...com>
    <63b45335$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <tp1kns$1rmq$1@gioia.aioe.org>
    <63b458c6$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hz4vzxgpvzt.lervhu2xuyva$.dlg@40tude.net>
    <63b461b7$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <tp1roj$164g$1@gioia.aioe.org>
    <63b478cc$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <63b812d6$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    In-Reply-To: <63b812d6$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <63b83192$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.136.69
    X-Trace: 1673015698 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 547 83.27.136.69:56610
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2394
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:666130
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2023-01-06 o 13:23, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pytanie, jakiej weryfikacji będzie wymagał przelew na przykładowo 600 kpln.
    > Bo można czekać w kancelarii na telefon weryfikacyjny od białka i się
    > nie doczekać.
    >
    >
    > -----
    >> to było modne kiedyś jak nie było ekspreseliksira.
    >> Trzeba by założyć konto w tym samym banku jak się nie ma
    >


    He, he - akurat suma była znacznie mniejsza i przy klikaniu
    okazało się, że powyżej 100tys znikła opcja przelewu błyskawicznego.
    Został tylko zwykły :-)
    Akurat w tym banku była opcja odblokowania nie ujawnionego
    wcześniej limitu telefonem na infolinię banku.
    Weryfikacja obu przelewów trwała razem ok 10min, ale dzwoniła
    osoba wykonująca przelew.

    Teoretycznie mechanizmy weryfikacji i blokowania
    mogą być nie zawsze ujawnione i jak się trafi taki mechanizm
    (jak w Inteligo), że dzwoni konsultant, to można czekać nie wiadomo ile.

    A przelew w ramach tego samego banku też może mieć weryfikację
    czy musi się odbyć automatycznie niezależnie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1