-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netco
logne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.hi
ghwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.new
s.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
mail
Date: Fri, 6 Jan 2023 15:34:59 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.6.1
Subject: Re: Media Expert -- OT
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <tp17ul$1nf7$1@gioia.aioe.org>
<g...@4...com>
<63b45335$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<tp1kns$1rmq$1@gioia.aioe.org>
<63b458c6$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<1hz4vzxgpvzt.lervhu2xuyva$.dlg@40tude.net>
<63b461b7$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<tp1roj$164g$1@gioia.aioe.org>
<63b478cc$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<63b812d6$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
From: cef <c...@i...pl>
In-Reply-To: <63b812d6$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <63b83192$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.136.69
X-Trace: 1673015698 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 547 83.27.136.69:56610
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2394
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:666130
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2023-01-06 o 13:23, ąćęłńóśźż pisze:
> Pytanie, jakiej weryfikacji będzie wymagał przelew na przykładowo 600 kpln.
> Bo można czekać w kancelarii na telefon weryfikacyjny od białka i się
> nie doczekać.
>
>
> -----
>> to było modne kiedyś jak nie było ekspreseliksira.
>> Trzeba by założyć konto w tym samym banku jak się nie ma
>
He, he - akurat suma była znacznie mniejsza i przy klikaniu
okazało się, że powyżej 100tys znikła opcja przelewu błyskawicznego.
Został tylko zwykły :-)
Akurat w tym banku była opcja odblokowania nie ujawnionego
wcześniej limitu telefonem na infolinię banku.
Weryfikacja obu przelewów trwała razem ok 10min, ale dzwoniła
osoba wykonująca przelew.
Teoretycznie mechanizmy weryfikacji i blokowania
mogą być nie zawsze ujawnione i jak się trafi taki mechanizm
(jak w Inteligo), że dzwoni konsultant, to można czekać nie wiadomo ile.
A przelew w ramach tego samego banku też może mieć weryfikację
czy musi się odbyć automatycznie niezależnie?
Następne wpisy z tego wątku
- 08.01.23 13:09 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...