eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMedia Expert -- OT › Re: Media Expert -- OT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <tp17ul$1nf7$1@gioia.aioe.org>
    <g...@4...com>
    <63b45335$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <tp1kns$1rmq$1@gioia.aioe.org>
    <63b458c6$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hz4vzxgpvzt.lervhu2xuyva$.dlg@40tude.net>
    <63b461b7$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <tp1roj$164g$1@gioia.aioe.org>
    <63b478cc$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <63b812d6$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <63b83192$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <63b83192$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Media Expert -- OT
    Date: Sun, 8 Jan 2023 13:09:44 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 22
    Message-ID: <63bab289$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.178.173.50
    X-Trace: 1673179785 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 545 31.178.173.50:62263
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2412
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:666132
    [ ukryj nagłówki ]

    Miałem "lepszy" numer.
    Przelew złożony w sobotę przez pełnomocnika na zlecenie posiadacza przekazane temuż
    pełnomocnikowi ustnie przez posiadacza w tenżę
    sobotę.
    W poniedziałek rano bank dzwoni do pełnomocnika czy ten potwierdza złożenie przelewu
    (spora kwota) sprzed dwóch dni.
    Ale w niedzielę posiadacz zmarł, o czym pełnomocnik dowiedział się w poniedziałek.


    -----
    > suma była znacznie mniejsza i przy klikaniu okazało się, że powyżej 100tys znikła
    opcja przelewu błyskawicznego.
    > Został tylko zwykły
    > Akurat w tym banku była opcja odblokowania nie ujawnionego wcześniej limitu
    telefonem na infolinię banku.
    > Weryfikacja obu przelewów trwała razem ok 10min, ale dzwoniła osoba wykonująca
    przelew.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1