    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Media Expert -- Sukcess!!!
    Date: Mon, 16 Jan 2023 00:36:23 +0100
    <tq1ipa$kmq$1@gioia.aioe.org> <tw3poow5w63h$.117jaulnbfvw.dlg@40tude.net>

    W dniu 15 sty 2023 o 20:23, J.F pisze:

    >> Wg m@ila przelew zlecono przed 11:12 poprzedniego dnia.

    > Ale niekoniecznie zlecono w banku.

    Media Expert zlecił bankowi -- bank ociągał się?...

    > No i co - myslisz, ze ktos tam dzwoni, zeby Ci blyskawicznie pieniadze
    > zwrocic?

    Myślę, że wygenerowanie korygującej faktury automagicznie wygenerowało
    zlecenie przelewu -- bez dodatkowego udziału białkowego czynnika. A że
    ME (mając miesięcznie niemal miliard pln przychodu) zwraca masy -- też
    ma (tak myślę) swoje własne sesje wychodzące :) i zleca bankowi zwroty
    szmalu hurtowo -- ,,naraz'' zleca bankowi wiele bankowych przelewów...

    Białkowy pracownik jedynie podejmuje decyzję o wygenerowaniu faktury,
    czyli zarazem o zwróceniu forsy... (tak myślę)

    > wysyla emaila, albo w systemie sam gdzies wyskakuje po wystawieniu
    > korekty, a dalej to sie juz leniwie toczy.

    Dlaczego leniwie? Człowiek bywa leniwy -- automag nie wie, czym jest:
    pracowitość, lenistwo, bunt, własna wola, złośliwość, uprzejmość...

    > Sklepy wyskocza.

    Jakoś mi inne nie wyskakują. :)
    Amicę najwyraźniej mogę kupić albo w Neonecie, albo w Neo24. ;)
    https://www.neonet.pl/pralki/amica-wa1s712clisd.html

    Nie twierdzę, że Neonet jest jakoś źle przeze mnie widziany,
    ale wybór chyba mały. Po kupnie w Neonecie 2 telefonów raczej
    mam dobre wspomnienia. Wcześniej kupowałem tam drobiazgi -- za
    każdy razem było OK. Mam nadzieję, ze teraz też będzie OK, czyli
    Oll Korrekt...

    > Jest tez druga wersja - ze taki moloch zbankrutuje sam :-)

    Oby. :) Zauważ jednak, że padając -- przygnieść może swymi zwłokami
    to i owo... [jako astmatyk -- muszą uważać, by nie zaszkodził mi
    sypiący się gruz...]

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...