eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMerchant nie przyjol platnosci karta - co zrobicRe: Merchant nie przyjol platnosci karta - co zrobic
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.bnet.pl!not-fo
    r-mail
    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Merchant nie przyjol platnosci karta - co zrobic
    Date: Wed, 01 May 2002 22:53:26 +0200
    Organization: Organizacja Przeciwko Zdrowym Zmysłom
    Lines: 39
    Message-ID: <5...@4...com>
    References: <e...@4...com>
    <1...@n...onet.pl>
    <l...@4...com> <aaoqvn$mr6$1@news.tpi.pl>
    <006c01c1f125$b8bd9240$0102010a@dom>
    NNTP-Posting-Host: s3.zabrze.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: serwus.bnet.pl 1020286407 28690 213.227.67.131 (1 May 2002 20:53:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 May 2002 20:53:27 +0000 (UTC)
    X-NNTP-Sending-User: <FAIL>@bnet.pl
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8 PL beta 5/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:179741
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia pewnego pięknego (1 May 2002 17:38:07 +0200), k...@i...pl
    (Roman k.) był(a) napisał(a):


    >Jest to chyba najskuteczniejsza metoda. Kupuje się kupę drobiazgu i w
    >momencie odmowy przyjęcia zapłaty kartą, zostawia się cały kram na taśmie i
    >mówi do widzenia. Paru takich klientów uczy dość zdecydowanie pokory i
    >szacunku.

    Mylisz się. Władze sklepu to WALI. Sprawą zajmuje się pani kasjerka,
    która jest małym leszczem i może conajwyżej pokurwowować na
    upierdliwego klienta. Szef jest tak daleko, że nawet sklepu czasami na
    oczy nie widział i takie postępowanie mu lata...

    Ostatnio sieć sklepów dla biedoty dostała właściwą nazwę (pod
    wezwaniem św. Alberta), a że ja się zacząłem do biedoty ostatnio
    zaliczać, postanowiłem skorzystać. No i kasjerka uznała, że karty
    obsługuje kasa 3 (zamknięta w tym momencie) i nie przyjmie zapłaty w
    kasie 2. No więc zawołała łaskawie panią do kasy 3. Tamta przylazła i
    się drze na mnie, że karty kasa 3 przyjmuje i czy nie widzę napisu. No
    więc mówię, że kasa 3 była zamknięta, więc stanąłem do kasy 2. Mało
    mnie ścierą nie zabiła ,,a co ja mam tutaj cały czas siedzieć?''. Ona
    jest kasjerka, nie ma nic wspólnego z zyskami sklepu, a moje
    stwierdzenie, że kupuję tam ostatni raz spłynęło po niej jak po
    kaczce...

    >Sam to już trenowałem, budząc tzw. pożar w b...elu. Trzeba przecież skasować
    >sprzedaż i rozłożyć to całe barachło po półkach.

    Ja to trenowałem dwa razy w innym oddziale opisanego wyżej zestawu
    sklepów... Raz jak okazało się, że nakupiłem masę drobnicy, a okazało
    się przy kasie, że nie mają siatek, a drugi raz jak chciałem płacić
    kartą, a odpowiedzieli, że się nie da. Nie wzbudziło żadnego
    sprzeciwu. Pani zgarnęła towar do wiadra pod stołem i tyle... Póki nie
    zapłacisz, paragon nie jest zamykany i da się prosto wycofać.

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1