  • Data: 2011-03-30 17:37:54
    Temat: Re: Meritum - Założenie silnie zarabiającego
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    >3 miny

    Zwykle sekundy, oprócz okresów "przysypiania " systemu. Wtedy nawet pół
    godziny. Jedna przerwa między 20 a 21 - zamknięcie dnia, druga 12:20 -
    12:50 - obróbka zleceń na II sesję, i zapewne jeszcze kilka.
    Dziś chciałem uwolnić parę złotych, a była 12:20. Zlecenia na II wychodzącą
    przyjmują do 12:30. Zrobiłem przelew z silnego i zawisł na pół godziny.
    Żadne refreshe nie działały, wykonał się za 10 pierwsza. Ale co najlepsze i
    tak poszedł w drugiej. O 15-tej był w DB. A po 21 silne można zerować,
    odsetki są naliczone i nie przepadną. Jedna uwaga, zlecając z datą
    dzisiejszą wykonają się natychmiast (z datą jutrzejszą). Zlecone z datą
    jutrzejszą wiszą w oczekujących do północy, a może nawet do rana.