  • Data: 2013-01-06 13:24:44
    Temat: Re: Meritum bank
    Od: Imiglikos <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziwne też jest wysyłanie przez Meritum aktywnej karty i pinu z reguły tego samego
    dnia do adresata, brak możliwości zastrzeżenia karty przez internet, infolinia nie
    pracuje całą dobę, pobieranie opłaty na realizację każdej płatności poprzez polecenie
    zapłaty.

    Ale jeśli chodzi o system transakcyjny to moim zdaniem mają jeden z lepszych obecnie
    na rynku. Widziałem/korzystałem już obydwa aliory, mbank, db, ing, raiffeisen,
    inteligo, millenium, citi, klony Czarneckiego, BGŻ, CA i ten najbardziej mi przypadł
    do gustu.

    Do tego karta debetowa bez płatności bezstykowych (oby tak zostało) ale z możliwością
    płacenia w sieci, jak ktoś ma samochód to 4% zwrotu, powiadomienia o transakcjach na
    maila za 0zł, konto darmowe. No i atrakcyjne lokaty, obecnie mają i mieli lepszą
    ofertę niż klony. IMO jak wziąć plusy i minusy to jednak plusy przeważają. Ja przy
    zakładaniu konta/lokat nie miałem takich przygód jak opisujecie dlatego jestem raczej
    zadowolony.