  • Data: 2013-01-07 18:55:14
    Temat: Re: Meritum bank
    Od: Matt <m...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 07 Jan 2013 17:56:04 +0100, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Tylko należałoby wspomnieć, że obwarowane jest to o ile dobrze pamiętam
    > jakimś warunkami czyli wpływy na konto, wyrobienie jakiegoś limitu
    > transakcji na karcie i 4% to tylko paliwo.

    Oczywiście, na tej grupie było to podane wielokrotnie, przeciętny
    czytelnik p.b.b dobrze wie od czego jest zwrot. Po prostu piszę hasłowo co
    mi się podoba w Meritum. Założyłem tam rachunek dawno temu do obsługi
    lokat (jeszcze przed wprowadzeniem zwrotu za paliwo) i nigdy nie miałem
    żadnych problemów z lokatami u nich. Lecz jeśli Tobie nie pasują to Twój
    wybór. Podobnie wiele osób korzysta z BGŻ i pisało o zaletach oferty BGŻ
    lecz ja nie otworzyłem tam rachunków. Kiedyś udałem się do oddziału BGŻ i
    wyszedłem zirytowany i przekonany, że trafiłem do zapyziałego urzędu z
    czasów PRL.

    Matt