    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum codziennie w górę?
    Date: Thu, 19 May 2011 12:11:08 +0200

    "Liwiusz" ir2psq$otf$...@n...onet.pl

    > Chciałbym, aby budżet składał się tylko z tego typu kosztów...

    Ponadto są dalekosiężne skutki łajdactw.
    Całe społeczeństwo staje się gorsze przez takich łajdaków.
    Zło rodzi kolejne zło... Grobleny kogoś oszukał, więc ten
    ktoś uznał, iż ma prawo do oszukania kogoś innego...

    Samul (rzymskokatolicki ksiądz, przyjaciel JPII) mówił mi,
    że w wojsku nie jest grzechem okradniecie kogoś, gdy wcześniej
    samemu padło się ofiarą kradzieży. (jeżeli żołnierz A został
    okradziony z butów -- ma prawo do ukradnięcia butów żołnierzowi B)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'