    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum i lokaty
    Date: Sat, 15 Aug 2009 19:47:47 +0200

    "Renata Golebiowska"
    news:slrnh8dsdo.apc.Renata.Golebiowska@localhost.loc
    aldomain

    > Czy ktoś może przyglądał się lokacie Meritum Zysku w Internecie (z
    > dzienną kapital. i bez) i wypatrzył jakieś nietypowe kruczki i
    > haczyki?

    Przyglądali się chyba wszyscy aktywnie uczestniczący użytkownicy bankowej
    grupy ;)
    A co do haczyków - ja przynajmniej takich nie dostrzegam.

    > A co z samym bankiem, bo chyba nawet niespecjalnie słyszałam
    > wcześniej, że takowy jest? Czy to jakiś podejrzany twór, czy bank jak
    > inne banki? Piszą na stronie, że na rynku jest od dawna,
    > tylko wcześniej inaczej się nazywał.

    Meritum wcześniej działał jako Bank Współpracy Europejskiej SA - bank jak
    bank. Jeżeli zamierzać powierzyć im pieniądze nie przekraczającej sumy 50k
    euro to możesz spać spokojnie :)
    Zresztą jak nie raz i nie dwa w ostatnim czasie zostało na łamach tej grupy
    napisane - prawdopodobieństwo, że w PL jakiś bank upadnie itp. jest bliskie
    zera, a więc decyzja czy wchodzić w ich lokaty czy nie, zależy tylko i
    wyłącznie od Ciebie.

    Pozdrawiam.