  • Data: 2011-01-25 18:10:01
    Temat: Re: Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
    Od: "lszym" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> napisał(a):

    > Maj=B1 u mnie minus, ostatni dzie=F1 jednodni=F3wki, a konto od tygodnia ni=
    > aktywowane. Pewnie cudownie si=EA aktywuje tu=BF po p=F3=B3nocy.
    >
    > Mo=BFe mo=BFna jednak maj=B1c konto w trakcie aktywacji z=B3o=BFy=E6 wniosk=
    > i poza
    > systemem i jako=B6 to wszystko zadzia=B3a?

    U mnie wszystko działa. W piątek 21.01.2011 złożyłem przez www wniosek o
    lokatę i wniosek o założenie konta. Wczoraj przelałem pieniądze, dziś
    otrzymałem potwierdzenie założenia lokaty. Także dziś był kurier z umową,
    zalogowałem się do internetu i lokaty są widoczne. Dodatkowo mogę wziąć udział
    w promocji 10% odsetek więcej http://www.promocja.meritumbank.pl/.
    Pozdrawiam.