  • Data: 2009-11-10 21:03:28
    Temat: Re: Meritum-lokaty lekko w gore
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi wrote:
    > "Tomasz Chmielewski" news:hdchem$m29$1@online.de

    > A ja nic nie pisalem o swiatowym kryzysie. To raczej ogólne stwierdzenie, ze
    > kraje pod wzgledem tepa rozwoju po wprowadzeniu kolhozowej waluty
    > przyhamowaly i temu nie zaprzeczysz.

    Zaprzecze.
    A raczej statystyki zaprzecza - wzrost w starych krajach UE, ktore nie
    wprowadzily euro, nie odbiegal zbytnio od wzrostu w pozostalych krajach
    EU-15. Oraz - niektore z krajow EU-15, ktore wprowadzily euro, mialy
    sporo wyzszy wzrost niz UK czy Szwecja.

    > Widze, ze dyskusja niebezpiecznie zaczyna krazyc wokól ciemnego zaulka...

    Ale jak juz rzucasz jakimis twierdzeniami, to miej jakies podparcie w
    faktach.
    Prawda jest taka, ze akurat wzrost raczej we wszystkich innych krajach
    strefy euro byl wyzszy niz we Francji czy w Niemczech.
    Twoj argument pasuje jak piesc do nosa.

    > Dobra, nie dobra - napisalem Ci wyzej, ze kazdy kraj który ja przyjal mniej
    > lub bardziej dostal po dupsku i to sa fakty o czym mozesz sie przekonac
    > czytajac wszelakiej masci publikacje (w róznych jezykach) dostepne w sieci.

    Kazdy? No no.

    > O tym ze najbardziej euro zloilo zwyklego obywatela pisac nie trzeba. Ci co
    > mieli okazje zyc w danym kraju eurolandu przed i po sami wiedza o czym
    > mówie.

    W Polsce nie wprowadzono euro, a zlotowka zloila zwyklego obywatela
    niemilosiernie.
    Znowu euro winne?

    --
    Tomasz Chmielewski